Activity for roel.vanhooydonck.nl
Loading activity...
The only down part of working with a @mu.social web-app is that you don’t receive notifications. I’m dependent on Bluesky to see if something is new. But nevertheless, ”we” (😆 don’t thinks about W social) are just left. Just need to wait for the official app
Just like @robin.berjon.com said, I think this is a clear case for the Competition department. Why endorse a private - based on a lot of bugs - company in stead of the open source strategy. Who is advising those people? @ec.europa.eu @stasdigi.bsky.social
Guten Morgen @sebastian.eurosky.social, what is your future goal with the Skeets app, compare to MU?
I WANT A @mu.social OFFICIAL SHIRT OR HOODIE 💖 @eurosky.social 🥹 Maybe it will bring some extra cash @sebastian.eurosky.social
Wat is Steck Utrecht leuk zeg! Met een mooie buitenruimte waar speeltoestellen staan – en een ecologische keuken – kun je in dit voormalige Tuincentrum Overvecht prima vertoeven met kids
May I ask one question @sebastian.eurosky.social? How difficult is it to step away from Bluesky authentication codes? We are will bound to that restriction. Could there be a workaround?
Het was een goede zet van @eurosky.social om mu.social uit te brengen voor @wsocial.eu dit ging doen. Nu ik de werking al binnen een dag waardeer - en verkies boven @bsky.app eigen app - vind ik de wachtlijst bij W Social een stuk minder interessant. Love 🇪🇺
Wat heerlijk om omringt te zijn met allemaal job genoten bij NIMA Marketing Day 2026 #NMD26
Starten op de NIMA Marketing Day 2026 in De Fabrique Utrecht. Zijn er meer mensen aanwezig?
Snapt iemand mij als ik hier direct angstzweet van krijg? www.emerce.nl/nieuws/googl... gelukkig heb ik een iPhone
I’m ready for the World Cup! Are you ready? 🇳🇱⚽️
I’ve just signed the declaration! Are you with me? #europeansocialstack #socialstack @eurosky.social
Deed vanavond voor de tweede keer mee met #trimhockey bij Phoenix hockey 🏑 in Zeist. Super leuke sport en een gezellige groep mensen.
Wat een geweldig concert van Suzan & Freek #suzan&freek #gelredome #muziek
