Activity for ivanbea.eu
Loading activity...
He vist l'odissea del mar, sobre el vell marí a la Mediterrània, a la plataforma CaixaFòrum, molt recomanable, ben fet i missatge d'esperança (costa trobar documentals d'animals així) La foca monjo tornarà als Països Catalans? Científics de Catalunya i Mallorca ho aborden en un documental
Per fi, el 14 d'agost surt el tercer disc de la Phoebe Bridgers 🖤🖤 phoebebridgers.bandcamp.com/album/lost-w...
Després de gravar Odessey And Oracle es van separar i no el van tocar mai, més tard sortien bandes falses als USA (una amb els que després serien els ZZtop) amb el seu nom i tocant els seus temes. Finalment 40 anys després es van juntar per tocar el disc i van acabar fent gira per USA i Europa.
localization of mu.social
Ja he fet la 26a puja-i-baixa a Batet, i he fet la meva arribada triomfal cap al final amb el locutor cridant "i ara arriba l'Ivaaaaan Beaaaaaà!!!", en @jbcfoto.cat m'ha fet una foto i té permís per penjar-la per aquí, era al començament i estava fresc, ara ja no faré res en tot el dia.
@sebastian.eurosky.social Hi, did you know that some users of @skeetsapp.com publish unintended posts with empty text? like this one bsky.app/profile/jbcf...